Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

ZAPYTANIE OFERTOWE w postępowaniu pn.: „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Ujazd i jej jednostek podległych”

ZAPYTANIE OFERTOWE 

Gmina Ujazd zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu pn.: „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Ujazd i jej jednostek podległych”
Postępowanie prowadzone przez Gminę Ujazd- zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nie przekraczającej 130 000,00 zł netto - na podstawie art. 2 ust 1 ustawy z 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.) oraz art. 264 ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 305 z późn. zm.)
Ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać na e-mail: umig@ujazd.pl albo przesłać na adres : Gmina Ujazd, ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd do 15 grudnia 2021 r. do godziny 14:00. 
 

PDFoferta bank 2021-2024.pdf (604,32KB)

DOCXZałącznik nr 1-formularz ofertowy.docx (16,07KB)