Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 2 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Wydanie i wymiana, zgłoszenie utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego

Wydanie i wymiana, utrata lub uszkodzenie dowodu osobistego

Informacje:

Od 1 marca 2015 r. wniosek o wydanie dowodu osobistego można złożyć w dowolnym urzędzie miasta/gminy w Polsce:

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miejski w Ujeździe
Referat Spraw Obywatelskich i Obronnych
Biuro nr 5
tel. 077 404 87 59
fax 077 404 87 63

Wymagania i potrzebne dokumenty:

Gdzie odebrać formularze:

Urząd Miejski w Ujeździe lub strona internetowa BIP (www.bip.ujazd.pl) - Referat Spraw Obywatelskich i Obronnych, biuro nr 5

Termin załatwienia sprawy (udzielania odpowiedzi):

Przyjęcie wniosku w obecności strony (niezbędny czas dla dokonania tych czynności ok.20 - 25 min.)
Termin odbioru dowodu - 1 miesiąc od dnia złożenia wniosku.

Opłaty:

Inne wskazówki, uwagi:

Sposób załatwienia:

Wniosek o wydanie dowodu osobistego dla osoby:

Zarówno składanie wniosku jak i odbiór dowodu osobistego następuje osobiście.

Podstawa prawna:

Formularze do pobrania:

PDFFormularz zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego.pdf
PDFWniosek o wydanie dowodu osobistego.pdf
 

 

Podmiot udostępniający: Referat Spraw Obywatelskich i Obronnych
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Piotr Magdziak
Data wytworzenia: 2009-12-01

 

 
 
Wersja XML